Загальна інформація

До уваги мешканців громади!

 

    Міністерством соціальної політики підготовлено питання-відповіді щодо монетизації субсидій «живі гроші» для всіх з якими можна ознайомитися за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04051804/eb1b4dc6f757394237f274e1f2fbd495.docx 

 

 

До уваги громадських формувань!

 

    Інформуємо Вас що орієнтовно 15 липня 2021 Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків) на базі Громадської організації «Кризовий медіа-центр «Сіверський Донець» для громадських об’єднань планується проведення зум конференції темою якої буде подання інформації  про кінцевого бенефіціарного власника.

         Більш детальну інформацію та посилання на зум конференцію можна отримати за телефоном 0997144665 (контактна особа Сергій Владиленович).

 

 

Шановні мешканці громади!

 

     З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу Міністерство цифрової трансформації підготувало серію нових постерів: про найпопулярніші адмінпослуги які можна переглянути за посиланням https://cutt.ly/sbDfYpL , про нові цифрові можливості  які можна переглянути за посиланням https://cutt.ly/0bDfIbU .

 

До уваги юридичних осіб!

 

     Доводимо до відома, що 08 червня 2021 року за №768/36390 Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності». Наказ про структуру власності набирає чинності з 11 липня 2021 року.

Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено на офіційному вебсайті Міністерства фінансів України за посиланням https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517.

       Водночас звертаємо увагу, що всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державномцу реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ.

         Також нагадуємо, що щорічне підтвердження відомостей про КБВ планується вже в 2022 році.

До уваги громадських формувань!

        Східним Міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків) розроблені рекомендації щодо розмірів адміністративного збору у сфері державної реєстрації громадських формувань, подання державному реєстратору Управління відомостей про кінцевих бенефіціарних власників громадських об'єднань з якими можна ознайомитись за посиланнями: 

https://rada.info/upload/users_files/04051804/d8b292244b8514353643c0204415e014.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04051804/98af0ec3ee4c6b4f0583f53d5072a946.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04051804/73182db7d0a1abc6414f5864b962ae5a.pdf

 

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ СВАТІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!

    Кабінетом Міністрів України прийнята постанова щодо уточнення змін в умовах призначення житлових субсидій громадянам України.

    Звертаємо Вашу увагу, що призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021  років, буде проводитися без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

надавалася у грошовій безготівковій формі (необхідно отримати дані для виплати коштів у готівковій формі);

- була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень; внутрішньо переміщені особи) (необхідно підтвердити місце фактичного проживання);

- була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації (необхідно актуалізувати відомості щодо непроживання окремих осіб за місцем реєстрації).

  Домогосподарствам, у яких відсутні критерії, за яких житлова субсидія не призначається, передбачено автоматичне перепризначення субсидії.

  Рішення про призначення житлових субсидій таким домогосподарствам в автоматичному режимі приймається органами соціального захисту населення  на підставі інформації Мінфіну за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій (наявність у власності житлових приміщень, транспортних засобів, депозитних рахунків та інше).

Звертаємо Вашу увагу, що рішенням Уряду передбачено:

1. Не враховувати доходи від розміщення депозитів, оскільки банківські установи подають звіт до ДФС загальною сумою, і наразі відсутня персоніфікована інформація про доходи фізичних осіб від розміщення депозитів.

2. Збільшити до 100 тис. грн. суму коштів на депозитному рахунку, перевищення якої позбавляє громадян права на отримання житлової субсидії (наразі це 25 прожиткових мінімумів, або 56750 гривень).

3. Не враховувати житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності (переважно це приватизація житла), а також ті, які знаходяться  в сільській місцевості (в основному це спадщина).

Для отримання субсидії подається:

- заява про призначення та надання житлової субсидії , https://rada.info/upload/users_files/04051804/d39478ca87e56ae89777151333e18b97.pdf

- декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, https://rada.info/upload/users_files/04051804/dda149bf5bbb152d3a54543f1c081661.pdf

- договір найму (оренди) житла (за наявності),

- довідки про доходи (у разі зазначення у декларації  доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ).

     Документи можна подати до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради або надіслати поштою на адресу Управління соціального захисту населення Сватівської райдержадміністрації за адресою: 92600, Луганська обл., м.Сватове, майдан Злагоди, 25.

  Консультацію Ви можете отримати за номерами телефонів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради 0992952236, 0953302991.

 

До уваги громадських формувань!

     Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків) були розроблені методичні рекомендації щодо припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи шляхом саморозспуску та як онлайн перевірити тотожність власної назви новоствореного громадського об'єднання назвам інших, вже зареєстрованих громадських об'єднань (додаток 1 та 2).

    Крім того, відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) були запроваджені і сформовані QR-коди для швидкого доступу та отримання інформації з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області (додаток 3).

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/e736d52a80f72bcecd456066174a086e.doc 

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/5bcac65ee80b72251d57f52ea98a113d.doc 

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/58d6e5554528db3623ec3fefd65176e9.doc .

Шановні мешканці громади!

     З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу Міністерство цифрової трансформації спільно з партнерами запустили рекламну кампанію з серією матеріалів, які можна переглянути за посиланням https://www.czo.gov.ua

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь