День Єдності у Сватівському ЦНАП

 16 лютого 2022 року  працівники Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету  Сватівської міської ради взяли участь у заходах присвячених Дню Єдності. Спочатку колектив ЦНАП долучився до проведення загальнонаціонального телемарафону, а  о 10:00  увесь колектив  виконав Гімн України,  до заходу долучились і деякі відвідувачі ЦНАП.

 

До уваги мешканців Сватівської громади!!!

Інформуємо Вас,  що за телефоном 0995288469 у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради Ви можете отримати контсультацію з таких питань: реєстрація/зняття з реєстрації  місця проживання, отримання витягів про реєстрацію місця проживання, довідок про склад сім’ї, оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року фотокартки при досягненні 25-і 45-річного віку.

 

Шановні мешканці Сватівської громади!

у звʼязку з поширенням на території Сватівської міської територіальної громади гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом  SARS-COV-2, для мінімізації ризиків інфікування громадян, на підставі рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС від 19 січня 2022 року, прийом громадян у приміщенні ЦНАП обмежується з 20 по 28 січня  2022 року

(консультації та видача результатів адмінпослуг)

Довідки та консультації за телефонами:

099-295-22-36     та       095-330-29-91

 

 

 

До уваги осіб з інвалідністю,  які мешкають на території Сватівської громади!!!

 

        Інформуємо Вас,  що  на Веб-порталі Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) є можливість створення індивідуального «Електронного кабінету особи з інвалідністю», який забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів онлайн для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, який спрощує взаємодію особи з органами соціального забезпечення, доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, виробників ТЗР, надавачів соціальних послуг, можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів тощо.

        Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/ або на офіційному веб сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням «Електронний кабінет особи з інвалідністю» у розділі «Е-Сервіси».

            Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланнями:  https://www.msp.gov.ua/news/20999.html,  

https://rada.info/upload/users_files/04051804/51dadbe6d651490e3b6592235421dc3f.pdf /

                  В разі виникнення питань Ви можете звернутися до:

  • Луганське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю.(м. Рубіжне, вул. 30 років Перемоги, буд. 5, тел./факс: 064537-35-43, 6-12-43)
  • Відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Сватівської міської ради (м. Сватове, пл. 50річчя Перемоги, буд.36, тел.  +3 8066-928-98-51)

 

 

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!!!

СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТРЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) підготувало інформацію на теми: «Увага! Змінилися розміри плати у сфері державної реєстрації  громадських формувань у 2022 році» та «Як отримати консультацію та подати документи для державної реєстрації громадських формувань у Луганській області», ознайомитись з якою ви можете за посиланнями: https://rada.info/upload/users_files/04051804/3edcbcdd8047885d12f4576df0aff3b1.pdf

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/1a8d14c0c2707ff59179b4cad5b3d478.pdf .

 

 

 

  21 грудня 2021 року до Центру надання адміністративних послуг  виконавчого комітету Сватівської міської ради з робочим візитом завітала експерт Програми EGAP «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади»,  що реалізується протягом 2015–2023 років Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України. Програма впроваджується за підтримки Швейцарії, що надається через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва (SDC). Цільовими регіонами є Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Луганська та Одеська області. Метою зустрічі була участь Центру надання адміністративних послуг  виконавчого комітету Сватівської міської ради у вищезгаданій програмі.

З експертом були обговорені питання щодо запровадження використання новітніх електронних інструментів для цифровізації Центру надання адміністративних послуг.

 

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ СВАТІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!

        У зв’язку з плановим  відключенням електропостачання 16 грудня 2021 року у Центрі надання адміністративних послуг виконачого комітету Сватівської міської ради  прийом громадян здійснюватися не буде.

        Дякуємо за розуміння.

 

Шановні мешканці Сватівської громади!!!

       Міністерством цифрової трансформації України запущено портал з інформацією про всі державні послуги.

     Гід з державних послуг (https://guide.diia.gov.ua/)  — це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

       Із запровадженням Гіду, він вирішує дуже важливі завдання: по-перше, інформує громадян про процес отримання тієї чи іншої державної послуги у простий та зрозумілий спосіб; по-друге, уніфікує умови надання державних послуг. Забезпечує для кожного громадянина, незалежно від місця його проживання,  однаково вільний доступ до актуальної інформації про державні послуги.

    Сьогодні на сервісі доступна інформація про 1170 послуг — місце, строки, вартість, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Інформація постійно оновлюється і невдовзі на портал буде перенесено 100% державних послуг в Україні.

    Послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності та 36 життєвими подіями. Придбати нерухомість, змінити місце прописки чи відкрити бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на Гіді.

   На Гіді з державних послуг працює зворотний зв’язок. Якщо користувач не знайшов інформацію про послугу чи виявив помилку в наявній інформації, можна скористатись зворотним зв’язком — і послуга обов’язково з'явиться на сервісі. Зворотний зв'язок допомагає покращити сервіс, виявити проблемні напрямки та найбільш популярні послуги.

 

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!!!

    З метою інформування громадськості про порядок державної реєстрації громадських формувань СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) розробило інформацію на теми: «Державна реєстрація змін до відомостей про громадську організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документи та строки державної реєстрації» та «Перевірка тотожності назви громадського обєднання онлайн», ознайомитися з якою можна перейшовши за посиланнями:https://rada.info/upload/users_files/04051804/4b7b0f13ff0ddc9b589fae9d161dcbc0.doc

https://rada.info/upload/users_files/04051804/e486b56bd1c4c1f86b393ca65e5c537c.doc .

 

До уваги мешканців Сватівської  громади!!!

Луганське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформує, що з метою забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 року №321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року №121 «Про затвердження положення про централізований банк даних з проблем з інвалідності» (зі змінами), було розроблено «Електронний кабінет особи з інвалідністю», який забезпечує зручний оперативний спосіб подачі пакету документів для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації онлайн.

Ознайомитись з «Інструкцією користувача кабінету особи з інвалідністю на Веб-порталі Централізованого банку даних з проблем інвалідності» можна за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04051804/a69bb0a0f9610f473e0d25ee16d6461b.pdf

 

 

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ НАШОЇ ГРОМАДИ!

ДОВОДИМО ДО ВАШОГО ВІДОМА, ЩО У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЮ СИТУАЦІЄЮ, ЯКА СКЛАЛАСЬ У СВАТІВСЬКОМУ РАЙОНІ ЧЕРЕЗ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ КОРОНАВІРУСУ,  05.11.2021 В БУДІВЛІ  РАЙОННОЇ РАДИ  БУДЕ ПРОВОДИТИСЬ ХІМІЧНА ОБРОБКА ПРИМІЩЕНЬ.

 

У ЗВ’ЯЗКУ З ЦИМ  ЦНАП  БУДЕ ПРАЦЮВАТИ  ДО 15.00

 

Шановні мешканці Сватівської громади!!!

        Інформуємо Вас, що Міністерством цифрової трансформації України створено та забезпеченно функціонування Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (далі- Платформа Центрів Дія).

   Платформа Центрів Дії вже функціонує і доступна за посиланням https://center.diia.gov.ua/.

     Також для ознайомлення доступні банери які Ви можете переглянути за посиланням:  http://drive.google.com/drive/u/0/folders/1eOjEiunbVY7IH902R2i5FfhaqBL_qv4o .

Шановні громадяни !!!

    Інформуємо Вас, що прийом громадян у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради  з 01 листопада 2021 буде проводитися тільки за попереднім записом  у зв’язку із погіршенням епідеміологічної ситуації та переходу  Луганської  області до  "червоної" зони.

         Для консультацій та попереднього запису Ви можете звернутися за телефонами:

  • 099-295-22-36,  095-330-29-91.

ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!

   СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ХАРКІВ) з метою інформування громадськості про порядок державної реєстрації громадських  формувань розробило інформацію на теми: «Державна реєстрація створення громадської організації. Документи та строки державної реєстрації» та «Як подати документи для державної реєстрації створення громадської організації у Луганській області» ознайомитись з якою ви можете за посиланням:https://rada.info/upload/users_files/04051804/95ba577905e9e3bf8af4367d776dcbb7.doc ,

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/4041ceb2849f5ebc385adf19444667a6.doc .

 

До уваги мешканців Сватівської громади!

   Інформуємо Вас що Мінцифри відповідно до Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 року №856, є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики, зокрема, у сфері надання електронних та адміністративних послуг, та відповідно до покладених на нього завдань, здійснює заходи щодо створення та забезпечення функціонування Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (далі-Платформа Центрів Дія).

   Нагадуємо, що Платформа Центрів Дія вже функціонує і доступна за посиланням: http://center.diia.gov.ua/. Даний онлайн ресурс призначений для отримання фізичними та юридичними особами інформації, необхідної для звернення до центрів надання адміністративних послуг, та забезпечення постійного підвищення якості надання адміністративних та інших публічних послуг у центрах.

На платформі Центрів Дія громадяни можуть:

  • дізнатися інформацію про роботу Центрів;
  • знайти та сформувати маршрут до найближчого до себе Центру;
  • перевірити ефективність Центрів на дашбордах;
  • залишити відгук про візит до Центру.

До уваги мешканців Сватівської громади!!!

 

                 З 1 липня 2021 року в Україні стартувала земельна реформа.

       З метою ефективного поширення серед громадян України інформації про суть земельної реформи Міністерством аграрної політики та продовольства України підготовлені відповідні інформаційні матеріали, виготовлені короткі 30-секундні аудіо- та відеоролики, що розкривають згадану тему, ознайомитись з якими ви можете за посиланням:  https://bit.ly/3BwtWtE.

 

 

 

УВАГА!!!

Важлива інформація для громадських об'єднань!!!

 

       З метою забезпечення здійснення реєстраційних дій щодо оновлення громадськими об'єднаннями відомостей про кінцевих бенефіціарних власників, Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) повідомляє, що відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) буде здійснювати прийом заявників та проведення реєстраційних дій щодо кінцевих бенефіціарних власників громадських об'єднань у СУБОТУ 09 жовтня 2021 року!!

       Тобто, у СУБОТУ 09 жовтня 2021 року прийом документів та проведення реєстраційних дій з зазначеного питання буде проводитися державними реєстраторами відділу повний робочий день!

       Просимо завітати та подати документи для оновлення відомостей про кінцевих бенефіціарних власників!!!

        Місцезнаходження відділу - Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22, номери телефонів – 0953624202, 0645242216.

 

До уваги юридичних осіб та громадських формувань!!!

 

       З метою інформування юридичних осіб, у тому числі громадських об’єднань зі статусом юридичної особи, про необхідність подачі інформації про кінцевих бенефіціарних власників  Східне міжрегіональне управління Міністретсва юстиції (м.Харків) розробило інформацію на теми: «До уваги юридичних осіб» та «Як онлайн подати документи для державної реєстрації створення громадської організації»  ознайомитись з якою можливо за посиланнями:https://rada.info/upload/users_files/04051804/05fe737be10755e51fc41a588dd713fe.doc,

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/c06197f94587f1dd92e1550e87f65190.doc

 

 

 

 

        6 вересня відзначаємо свято - День адміністратора центрів надання адміністративних послуг.

      З нагоди професійного свята вітаю колектив Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради! Бажаю не зупинятися на досягнутому, відповідати найвищим стандартам в роботі та успішно розвиватися!

       Міцного Вам здоров’я, щастя, сили і витримки, оптимізму і благополуччя, впевненості у завтрашньому дні, успіхів у нових починаннях!

 

                                                                                             Начальник ЦНАП Олена ГИРЯ

 

До уваги юридичних осіб та громадських об’єднань!!!

 

        З метою інформування юридичних осіб, у тому числі громадських об’єднань зі статусом юридичної особи Східне міжрегіональне управління Міністретсва юстиції (м.Харків) розробило інформацію на теми: «Нагадуємо про необхідність подачі юридичними особами інформації про кінцевих бенефіціарних власників» та «Он-лайн будинок юстиції»  ознайомитись з якою можливо за посиланнями:https://rada.info/upload/users_files/04051804/622c4ece789a0d5edab4fca52be2d566.pdf ,

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/389b8c8e09900e426e2fd15ce47384e8.pdf

 

 

Шановні мешканці Сватівської громади!!!

 

       У зв’язку з плановим  відключенням електропостачання 09 серпня 2021 року у Центрі надання адміністративних послуг виконачого комітету Сватівської міської ради  прийом громадян державними реєстраторами здійснюватися не буде.

        Дякуємо за розуміння.

 

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ СВАТІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!

 

          З метою наближення послуг Фонду соціального страхування України у Луганській області до мешканців громади  у приміщенні Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради Луганської області (майдан Злагоди, 25, перший поверх) буде здійснюватися прийом представниками Сватівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в першу середу кожного місяця з 10-00 до 12-00.

 

 

До уваги мешканців громади!

 

    Міністерством соціальної політики підготовлено питання-відповіді щодо монетизації субсидій «живі гроші» для всіх з якими можна ознайомитися за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04051804/eb1b4dc6f757394237f274e1f2fbd495.docx 

 

 

До уваги громадських формувань!

 

    Інформуємо Вас що орієнтовно 15 липня 2021 Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків) на базі Громадської організації «Кризовий медіа-центр «Сіверський Донець» для громадських об’єднань планується проведення зум конференції темою якої буде подання інформації  про кінцевого бенефіціарного власника.

         Більш детальну інформацію та посилання на зум конференцію можна отримати за телефоном 0997144665 (контактна особа Сергій Владиленович).

 

 

Шановні мешканці громади!

 

     З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу Міністерство цифрової трансформації підготувало серію нових постерів: про найпопулярніші адмінпослуги які можна переглянути за посиланням https://cutt.ly/sbDfYpL , про нові цифрові можливості  які можна переглянути за посиланням https://cutt.ly/0bDfIbU .

 

До уваги юридичних осіб!

 

     Доводимо до відома, що 08 червня 2021 року за №768/36390 Міністерством юстиції України зареєстровано наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності». Наказ про структуру власності набирає чинності з 11 липня 2021 року.

Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено на офіційному вебсайті Міністерства фінансів України за посиланням https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517.

       Водночас звертаємо увагу, що всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державномцу реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності Наказом про структуру власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ.

         Також нагадуємо, що щорічне підтвердження відомостей про КБВ планується вже в 2022 році.

До уваги громадських формувань!

        Східним Міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Харків) розроблені рекомендації щодо розмірів адміністративного збору у сфері державної реєстрації громадських формувань, подання державному реєстратору Управління відомостей про кінцевих бенефіціарних власників громадських об'єднань з якими можна ознайомитись за посиланнями: 

https://rada.info/upload/users_files/04051804/d8b292244b8514353643c0204415e014.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04051804/98af0ec3ee4c6b4f0583f53d5072a946.pdf

https://rada.info/upload/users_files/04051804/73182db7d0a1abc6414f5864b962ae5a.pdf

 

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ СВАТІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!

    Кабінетом Міністрів України прийнята постанова щодо уточнення змін в умовах призначення житлових субсидій громадянам України.

    Звертаємо Вашу увагу, що призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021  років, буде проводитися без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:

надавалася у грошовій безготівковій формі (необхідно отримати дані для виплати коштів у готівковій формі);

- була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень; внутрішньо переміщені особи) (необхідно підтвердити місце фактичного проживання);

- була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації (необхідно актуалізувати відомості щодо непроживання окремих осіб за місцем реєстрації).

  Домогосподарствам, у яких відсутні критерії, за яких житлова субсидія не призначається, передбачено автоматичне перепризначення субсидії.

  Рішення про призначення житлових субсидій таким домогосподарствам в автоматичному режимі приймається органами соціального захисту населення  на підставі інформації Мінфіну за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій (наявність у власності житлових приміщень, транспортних засобів, депозитних рахунків та інше).

Звертаємо Вашу увагу, що рішенням Уряду передбачено:

1. Не враховувати доходи від розміщення депозитів, оскільки банківські установи подають звіт до ДФС загальною сумою, і наразі відсутня персоніфікована інформація про доходи фізичних осіб від розміщення депозитів.

2. Збільшити до 100 тис. грн. суму коштів на депозитному рахунку, перевищення якої позбавляє громадян права на отримання житлової субсидії (наразі це 25 прожиткових мінімумів, або 56750 гривень).

3. Не враховувати житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності (переважно це приватизація житла), а також ті, які знаходяться  в сільській місцевості (в основному це спадщина).

Для отримання субсидії подається:

- заява про призначення та надання житлової субсидії , https://rada.info/upload/users_files/04051804/d39478ca87e56ae89777151333e18b97.pdf

- декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, https://rada.info/upload/users_files/04051804/dda149bf5bbb152d3a54543f1c081661.pdf

- договір найму (оренди) житла (за наявності),

- довідки про доходи (у разі зазначення у декларації  доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ).

     Документи можна подати до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради або надіслати поштою на адресу Управління соціального захисту населення Сватівської райдержадміністрації за адресою: 92600, Луганська обл., м.Сватове, майдан Злагоди, 25.

  Консультацію Ви можете отримати за номерами телефонів Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Сватівської міської ради 0992952236, 0953302991.

 

До уваги громадських формувань!

     Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Харків) були розроблені методичні рекомендації щодо припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи шляхом саморозспуску та як онлайн перевірити тотожність власної назви новоствореного громадського об'єднання назвам інших, вже зареєстрованих громадських об'єднань (додаток 1 та 2).

    Крім того, відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) були запроваджені і сформовані QR-коди для швидкого доступу та отримання інформації з питань державної реєстрації громадських формувань у Луганській області (додаток 3).

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/e736d52a80f72bcecd456066174a086e.doc 

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/5bcac65ee80b72251d57f52ea98a113d.doc 

 https://rada.info/upload/users_files/04051804/58d6e5554528db3623ec3fefd65176e9.doc .

Шановні мешканці громади!

     З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу Міністерство цифрової трансформації спільно з партнерами запустили рекламну кампанію з серією матеріалів, які можна переглянути за посиланням https://www.czo.gov.ua