Про представництво Державної служби якості освіти України на Луганщині
Державна служба якості освіти України – центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра освіти і науки. Служба реалізує державну політику у галузі освіти, зокрема з питань забезпечення якості освіти та освітньої діяльності, здійснює державний контроль за закладами освіти щодо дотримання законодавства, в межах своєї компетенції вносить пропозиції на розгляд Міністра освіти і науки України щодо забезпечення формування державної політики у сфері освіти.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 935 «Про утворення територіальних органів Державної служби якості освіти», наказу Державної служби якості освіти України від 06.08.2021 № 01-11/53 «Про деякі питання Державної служби якості освіти у Луганській області» утворений та з 12.08.2021 здійснює свою діяльність в області територіальний орган Державної служби якості освіти України – Управління Державної служби якості освіти у Луганській області (далі – УДСЯО у Луганській області), що діє в межах адміністративно-територіальної одиниці як юридична особа публічного права.
Належне функціонування УДСЯО у Луганській області забезпечує, обрана за конкурсом заступник начальника управління Оксана Бублей, яка наразі виконує обов’язки начальника Управління. На засадах партнерства управління співпрацює з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, з керівниками закладів освіти, педагогами, батьками та учнями.
До функцій УДСЯО у Луганській області належить:
-
узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, підготовка та внесення в установленому порядку пропозицій до Служби щодо його вдосконалення;
-
проведення інституційних аудитів закладів освіти;
-
надання рекомендацій закладам освіти (крім закладів вищої освіти) щодо організації та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
-
проведення моніторингу якості освітньої діяльності та якості освіти у порядку, визначеному законодавством;
-
здійснення у межах повноважень, передбачених законом, державного нагляду (контролю) за діяльністю закладів освіти (крім вищої) щодо дотримання ними вимог законодавства про освіту та видання обов’язкових до виконання ними розпоряджень щодо усунення виявлених порушень у визначені строки;
-
здійснення за дорученням Голови Служби контролю за дотриманням вимог щодо організації зовнішнього незалежного оцінювання;
-
вивчення роботи органів місцевого самоврядування з реалізації ними освітньої політики в частині забезпечення якості освіти на відповідній території згідно із законодавством про освіту;
-
здійснення контролю за веденням обліку дітей шкільного віку в частині здійснення структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування повноважень, визначених законом;
-
виконання у межах повноважень функцій з управління об’єктами державної власності, що належать до сфери його управління;
-
участь у сертифікації педагогічних працівників відповідно до законодавства;
-
здійснення розгляду звернень громадян з питань, що належать до компетенції управління Служби;
-
забезпечення інформування громадськості про реалізацію державної політики з питань, що належать до компетенції Служби;
-
у порядку, визначеному МОН, аналіз діяльність місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів з питань освіти (за наявності) в частині, що стосується дотримання вимог законодавства з питань освіти і забезпечення якості освіти на відповідній території, та надання їм відповідних висновків і рекомендацій, що оприлюднюються протягом п’яти робочих днів з дня їх надання на офіційному веб-сайті Служби та відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування;
-
складання у випадках, передбачених законом, протоколів про адміністративні правопорушення;
-
здійснення інших повноважень, визначених законодавством.
Координати управління Державної служби якості освіти у Луганській області
|
|
Поштова адреса |
93400, місто Сєвєродонецьк, вулиця Півоварова, 2 |
Телефон |
+380 93 278 2492 |
Електронна адреса: |
|
Офіційна сторінка у Facebook |
|
YouTube-канал |
|
Сайт Служби |
Інформація
щодо звернення громадян до управління Державної служби якості освіти у Луганській області
Захист прав учасників освітнього процесу - важливий напрям діяльності управління Державної служби якості освіти у Луганській області.
Звертайтесь до управління Служби у порядку Закону України «Про звернення громадян» у разі, якщо:
-заклад освіти не реагує на звернення учасників освітнього процесу;
-педагогічні працівники закладу освіти не дотримуються культури академічної доброчесності;
-вважаєте, що Вашу думку не враховують під час організації освітнього процесу;
-територія та приміщення закладу освіти небезпечні для учасників освітнього процесу та занедбані;
-здобувачі освіти не отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх результатів навчання;
-у закладі освіти не проводиться робота з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу та педагогічних працівників до професійної діяльності;
-у закладі освіти не проводяться заходи із запобігання проявам дискримінації, булінгу (цькування) та мобінгу.
Порядок подання звернень до управління Державної служби якості освіти у Луганській області регулює Закон України “Про звернення громадян”.
Адреса для звернення на поштову адресу управління Державної служби якості освіти у Луганській області:
м. Сєвєродонецьк, вул. Півоварова, 2,
Луганська область, 93400
або на електронну адресу:
sektor.info.org.sqe@gmail.com,
cert_lugsevero@sqe.gov.ua
Якщо у Вас виникли питання щодо оформлення звернення або для запису на особистий прийом звертайтеся за номером телефону: +38(093) 278-24-92.
Або за телефоном: (093) 467-33-65 на "Гарячу" лінію, що працює щодня з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 17:00 .
При зверненні заявнику слід повідомити наступну інформацію:
1. Прізвище, ім'я та по батькові (якщо є уповноважена особа (представник) – відповідні дані особи, на користь якої діє).
2. Суть порушеного питання, пропозиції, заяви (скарги).
3. Поштова адреса та (або) адреса електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону.