Як діяти жителям Луганщини, які у 2022 році не змогли своєчасно отримати субсидії
Одержувачам, які отримували нараховані житлові субсидії та пільги через відділення зв’язку АТ «Укрпошта», виплати у цей період здійснювались через міжнародну платіжну систему «MY TRANSFER» (швидка копійка), про що АТ «Ощадбанк» інформував шляхом надсилання смс-повідомлень про надходження коштів.
У разі, коли отримувачі житлових субсидій або пільг протягом 30 календарних днів з дати зарахування переказів АТ «Ощадбанк» не зверталися за одержанням грошових переказів (не отримання смс-повідомлення через перебування в зоні активних бойових дій, на тимчасово окупованій території, в евакуації за кордоном або за станом здоров’я тощо), зазначені кошти були повернуті Міністерству соціальної політики України.
Потім повернуті кошти спрямовуються до АТ КБ «Приватбанк» разом з відповідними електронними реєстрами для зарахування їх на банківські рахунки одержувачів, відкриті в цьому банку.
Якщо в одержувача немає відкритого рахунку в АТ КБ «Приватбанк», кошти виплачуються після укладення ним договору про відкриття банківського рахунку з банком шляхом зарахування коштів на такий рахунок.