Фото без опису

Сватівська міська військова адміністрація розпочала збір заяв на отримання одноразової грошової допомоги різним категоріям військовослужбовців ЗСУ.

Одним з документів, який необхідно додати до заяви, є Витяг з Реєстру територіальної громади. Даний документ можна отримати за допомогою застосунку Дія, або звернувшись до адміністраторів відділу «Центру надання адміністративних послуг» Сватівської МВА.

Але трапляються випадки, коли через Дію даний документ не вдається отримати. Це означає, що при формуванні даних Реєстру територіальної громади, відомості про особу з паперового носія не було перенесено на електронний носій.

Що треба робити в такому випадку?

Для внесення відомостей до РТГ необхідно надати адміністратору ЦНАПу Сватівської МВА наступні документи:

1. паспорт старого зразку (книжечка) - 1-2 сторінки, сторінка з останньою реєстрацією місця проживання. Якщо ID паспорт - то обидві сторони паспорту, а також Довідку з демографічного реєстру;

2. ідентифікаційний код.

Адміністратор ЦНАПу в найкоротший термін виконає актуалізацію данних в Реєстрі територіальної громади. Після виконання цих дій Ви самостійно отримаєте вказаний документ через портал Дія.

Телефон для довідок – 0938035276 (WhatsApp або повідомлення в телеграм за цим номером), електронна пошта: cnapsva2023@gmail.com.

.

Звертаємо увагу, що відповідно до ЗУ «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» було проведено перейменування назв вулиць, провулків, площ, кварталів в Сватівській громаді, тому у Витязі з РТГ зазначається нова назва вулиці/провулку/площі/кварталу, якщо назву було змінено.