Фото без опису

Луганський обласний центр зайнятості провів онлайн-зустріч «Компенсаційні програми від служби зайнятості роботодавцям для підтримки та розвитку бізнесу». Захід був спрямований на інформування підприємців та роботодавців Луганщини про різноманітні компенсаційні програми, які допомагають зберігати існуючі та створювати нові робочі місця.

Захід відкрив директор Луганського обласного центру зайнятості Сергій Болотський, який окреслив ситуацію на ринку праці Луганщини та можливості служби.

На зустрічі були присутні: директор департаменту економічного розвитку та зовнішньоекономічної діяльності Луганської облдержадміністрації Ігор Куденко, представники місцевої влади, Луганського відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю Ілона Бондаренко та голова Громадської Спілки «Луганська Асоціація організацій людей з інвалідністю» Микола Надулічний, роботодавці та фізичні особи-підприємці Луганської області, такі як ТОВ «Астра Х», ТОВ «Укрхімекспорт», ОВ ІТ «Компані», ФОП Бондарчук, ТОВ «ПЛУТОС – КО», БФ «Рокада», ФОП Гончаров, ФОП Багіров та інші.

Роботодавці дізналися про кілька ключових програм від служби зайнятості, які надають фінансову підтримку бізнесу. Серед них:

Компенсація за облаштування робочого місця для людей з інвалідністю. Ця програма спрямована на створення доступних умов праці для осіб з інвалідністю, що сприяє їх інтеграції у трудовий колектив. Детальніше про послугу http://surl.li/clmrhj

Компенсація витрат роботодавців на заробітну плату при працевлаштуванні внутрішньо переміщених осіб під час дії воєнного стану. Програма допомагає роботодавцям компенсувати витрати на оплату праці внутрішньо переміщених осіб, що особливо актуально в умовах війни. Детальніше за посиланням: http://surl.li/hmqqez

Програма з надання роботодавцям компенсацій на оплату праці за працевлаштованих зареєстрованих безробітних із числа внутрішньо переміщених осіб. Ця ініціатива спрямована на підтримку роботодавців, які працевлаштовують безробітних внутрішньо переміщених осіб. Детальніше за посиланням: http://surl.li/hvqdhd

Компенсація за працевлаштування зареєстрованих безробітних. Програма допомагає роботодавцям компенсувати витрати на працевлаштування безробітних, що сприяє зниженню рівня безробіття в регіоні. Детальніше за посиланням: http://surl.li/ggnkbt

Компенсація фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштування зареєстрованих безробітних на нові робочі місця. Ця програма допомагає роботодавцям компенсувати витрати на соціальне страхування нових працівників. Детальніше за посиланням: http://surl.li/mwlgmd

Компенсація частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працевлаштування на нові робочі місця. Програма спрямована на зниження фінансового навантаження на роботодавців при створенні нових робочих місць. Детальніше за посиланням: http://surl.li/nruzri

Головною метою заходу було надання інформації та підтримки бізнесу Луганщини, щоб він міг скористатися допомогою від держави для збереження існуючих та створення нових робочих місць. Учасники зустрічі висловили зацікавленість у цих програмах і висловили надію на їх успішне впровадження.

Захід пройшов на платформі ZOOM, що дозволило залучити широку аудиторію з різних куточків України. Учасники мали можливість задавати питання та отримувати відповіді від представників Луганського обласного центру зайнятості.

Луганський обласний центр зайнятості продовжує працювати над підтримкою бізнесу та створенням сприятливих умов для розвитку регіону. Ми сподіваємося, що надана інформація допоможе підприємцям та роботодавцям Луганщини скористатися всіма можливостями для підтримки та розвитку свого бізнесу.

Звертайтесь до фахівців центру зайнятості за номерами гарячих ліній 098-875-48-95, 099-491-20-86 або пройдіть за посиланням для роботодавців та підприємців Луганщини: http://surl.li/ioarc

Надаємо підтримку з питань зайнятості:

- телеграм-канал: https://t.me/Pidtrimka_DCZ11_luhansk

- вайбер-канал: https://cutt.ly/jLaYiYr