Фото без опису

Всесвітній день захисту прав споживачів офіційно набув статусу свята в березні 1983 року. Ця традиція бере свій початок з виступу у 1961 році президента США Д.Кеннеді. У своїй промові він вперше дав чітке визначення поняттю «споживач» та виділив декілька аспектів, які стали основою відповідного закону:

-право на безпеку;

-право на якість товарів і послуг;

-право на достовірну інформацію щодо якості товарів і послуг;

-право захищати свої споживацькі права у суді.

12 травня 1991року був прийнятий Закон України «Про захист прав споживачів». Цим Законом були врегульовані взаємовідносини між споживачами товарів та послуг, їх виробниками, продавцями, виконавцями; встановлені права покупців під час придбання товарів або послуг належної якості, безпечних для здоров’я та життя споживачів.

Задля того, щоб отримувати виключно задоволення від придбання товарів та послуг, нагадуємо основні правила, які допоможуть, у разі виникнення спірної ситуації при придбанні товару, відстояти своє право споживача на отримання якісних товарів та послуг:

• Будьте пильними – думайте, що і де купуєте!

• Уважно роздивіться та перевірте товар!

• Обов’язково вимагайте від суб’єктів господарювання наступні документи: інструкцію, договір, гарантійний талон, касовий чек!

• Дотримуйтесь правил експлуатації!