Фото без опису

Одним із зручних і доступних електронних сервісів Пенсійного фонду на вебпорталі як для працівників, так і для роботодавців є «Електронна трудова книжка».

Сервіс дозволяє подавати через вебпортал Фонду копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника, та зберігати в електронному вигляді інформацію про страховий стаж і сплачені страхові внески.

Перевагами електронної трудової книжки є:

• відсутність ризику втрати та пошкодження даних про трудову діяльність;

• перевірка та підтвердження інформації про трудовий стаж у реальному часі;

• високий рівень захисту даних та автентифікації;

• автоматичне призначення пенсії в майбутньому.

Відомості про трудову діяльність працівника зберігаються у складі персональної облікової картки застрахованої особи у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, передбаченого ч.4 ст.20 Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Згідно з Законом України від 05.02.2021 №1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» оцифрувати трудову книжку може як фізична особа, так і роботодавець за своїх працівників.

Від дати набрання чинності Закону №1217-ІХ , тобто з 10.06.2021 працівники і роботодавці мають 5 років для оцифрування трудових книжок.

Сканкопії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються в хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:

✔ повинні бути кольоровими і чіткими;

✔ відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi);

✔ формат зображення має бути .jpg або pdf;

✔ розмір кожного файлу не має перевищувати 1Мб.

Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують трудовий стаж:

➜ документи про здобуття освіти;

➜ свідоцтво про народження дитини (для жінок);

➜ військовий квиток;

➜ інші документи, які підтверджують періоди роботи, – у разі необхідності.

Сервіс також дозволяє переглянути набутий страховий стаж, а у разі потреби – внести зміни чи уточнення відомостей про стаж працівника на вебпорталі Пенсійного фонду України.