Дія. Цифрова освіта.
На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р.
№ 471, зокрема, цілі: «Українець, який хоче мати цифрові навички, може їх вільно набути», Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.
На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом — освітні серіали. Наразі, на платформі доступний новий онлайн серіал «Як громаді стати цифровою» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities)
Серіал призначений для публічних службовців, яким не байдужий розвиток IT у своїй громаді. Слухачі отримають покрокові інструкції та рекомендації, як побудувати присутність громади в мережі та налагодити робочі процеси онлайн. Kypc складається з 8 відео з вичерпною інформацією про аспекти цифровізації на рівні територіальної громади. Та допоможе систематизувати знання з цифрової трансформації та сформувати фундамент для подальших дій. У результаті проходження навчання учасники отримають сертифікат із зазначенням кредитів обсягом 0,2 ЄKTC.
А також повідомляємо, що Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія. Цифрова освіта оновлений національний тест на цифрову грамотність — Цифрограм 2.0. та 3 спеціалізовані тести: Цифрограм для вчителів, Цифрограм для держслужбовців та Цифрограм для медиків. За основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетентностей для громадян України (https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/1824- for_citizens.pdf), яку було створено українськими експертами на основі европейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей громадян ЄС (DigComp 2.1.).
Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетентностей, які вимірюються за шістьма сферами:
- Основи комп’ютерної грамотності
- Інформаційна та медіаграмотність — вміння працювати з даними.
- Створення цифрового контенту.
- Комунікація i взаємодія у цифровому суспільстві.
- Безпека у цифровому середовищі.
- Вирішення технічних проблем — навчання впродовж життя у цифровому суспільстві.